براکیوپلاستی

براکیوپلاستی : اغلب افرادی که کاهش وزن شدیدی دارند، با مشکل تغییر شکل بازوها روبرو هستند.

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی از طریق حذف پوست و چربی اضافی بازو، موجب سفت شدن و لاغرتر شدن آن می شود.

بیشتر افرادی که از بازوهای خود ناراضی هستند، از بزرگی بازو و چربی و پوست اضافی و بدحالت بودن بازوی شان شکایت دارند.

اغلب خانم های اظهار می کننند که به تن کردن لباس های بدون آستین در جمع و مهمانی ها برای آن ها زجر آور بوده و پیدا کردن لباسی مناسب، به علت بزرگ بودن بازوهای شان بسیار دشوار بوده و برای نمایان نشدن بازوهای شان، مجبور به خریدن لباس هایی بزرگ تر از سایز خود هستند.

در صورتی که شما نیز با مشکل هایی که گفته شد، روبرو هستید بهتر است تا جراحی زیبایی بازو انجام دهید.

کاندیدای مناسب جراحی بازو

افرادی که آویزان بودن و شل شدگی پوست ناحیه بازوی شان، دلیل نارضایتی و ناراحتی آن هاست، بهترین کاندیدای عمل جرای بازو می باشند.

اثرات مخرب نور خورشید، ژنتیک، تغییرات وزنی (کاهش / افزایش) و سن از دلایل تغییرات پوستی هستند.

افرادی که سایز بازوهای شان به نسبت سایز سایر اندام آن ها، بزرگتر می باشد و در پی متناسب نمودن سایز بازوهای شان نسبت به بدن خود هستند.

بیمارانی که بازوهای آن ها به علت کاهش وزن بسیار زیاد، به دنبال جراحی های چاقی و گرفتن رژیم های غذایی کاهنده وزن، آویزان و شل شده است.

افرادی که با بالا رفتن سن، بازوهای شان دچار افتادگی شده و در صورت انجام ندادن عمل جراحی بازو، افتادگی در بازوی آن ها بیشتر خواهد شد.

این عمل می بایست بر روی افرادی که در سلامت کامل به سر می برند انجام می شود.

براکیوپلاستی

دوره نقاهت بعد از براکیوپلاستی

بازیابی بلافاصله پس از عمل بازو

بلافاصله پس از عمل جراحی لیفت بازو ، بیمار به اتاق ریکاوری منتقل شده و به منظور بررسی همه جانبه وضعیت او ، تحت نظارت کامل پرستاران قرار می گیرد.

با اجازه جراح براکیوپلاستی ، فرد از بیمارستان مرخص می شود.

دوره نقاهت پس از جراحی بازو در منزل

افراد باید از انجام هر فعالیتی با دست های خود، در هفته اول اجتناب کنند.

در این مدت زمان ،دست ها پانسمان شده و برای کاهش میزان تورم، درد و ایجاد سرعت در روند بهبودی،  بهتر است زیر هر دست خود یک بالشت قرار دهند.

داشتن مقداری احساس درد و سوزش در بازوها در دوهفته اول بعد از انجام عمل جراحی بازو ، طبیعی بوده و جای هیچگونه نگرانی نیست.

پس از پایان هفته دوم افراد، اجازه انجام فعالیت های سبک را خواهند داشت.

هزینه عمل جراحی بازو

هزینه عمل جراحی بازو به عوامل متعددی از جمله میزان مهارت و تجربه جراح بازو بستگی داشته و نمی توان هزینه مشخصی را برای آن تعیین کرد.

فیلم جراحی بازو را در همین سایت می توانید مشاهده نمایید.